Κυριεύομαι από μίσος και αηδία κάθε φορά που βλέπω φιλικά blogs να παρουσιάζουν και να ξεβρακώνουν τους προδότες πολιτικούς που ξεπουλούν την πατρίδα μου αδιαφορώντας προκλητικά για το μέλλον μου ως Έλληνα πολίτη. Μέσα στην γενικότερη αποχαύνωση που το ρόλο του μαέστρου παίζουν τα ΜΜΕ , ΟΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΚΟΝΔΗΛΟΦΟΡΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ, προσπερνάμε ειδήσεις και γεγονότα που είναι πολύ χειρότερα από την όποια οικονομική κρίση. Προσπερνάμε εθνοκτόνα νομοσχέδια όπως αυτό περί της ελληνικής ιθαγενείας που η σημασία του θα φανεί στο ΑΜΕΣΟ μέλλον με την εφαρμογή του σχεδίου Καλλικράτης. Δικαίωμα ψήφου θα έχουν πλέον χιλιάδες αλλοδαποί! Και όπως είπε και ο εκπρόσωπος των αλβανών στην Λάρισα ,ο γνωστός Μήτση, η Ελλάδα ΔΕΝ ανήκει μόνο στους Έλληνες!!! Το μυστακοφόρο μπασταρδοπαιδο της bilderberg την έκανε μια χαρά την δουλειά του…Μπορεί στις επόμενες εκλογές να μην τον ψηφίσουν Έλληνες αλλά η πρωτιά είναι εξασφαλισμένη από τους φίλους του τους αλλοδαπούς.
Τιμή και δόξα στους ΟΥΚΑΔΕΣ που στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου είχαν τα άρχιδια να πουν ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες!
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Σπάσε τα δεσμά σου!
Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...
Σάββατο 5 Ιουνίου 2010
Τρίτη 18 Μαΐου 2010
Καλό ταξίδι Τσίτο...
Κάποια γεγονότα είναι τόσο δυνατά αλλά και τόσο απλά που μας υπενθυμίζουν το νόημα της πραγματικής ύπαρξης μας.
Ώρα 6:25, Κυριακή 16 Μαΐου. Ένα τηλεφώνημα κόβει στην μέση τον βαθύ μου ύπνο. Σε λίγο θα κόψει και την σκέψη μου…Κλείνω το τηλέφωνο και μένω αποσβολωμένος στον καναπέ. Έφυγε ο θείος ο Γιώργος…Η εικόνα του ανθρώπου με το ευγενικό χαμόγελο έχει καρφωθεί στο μυαλό μου. Απίστευτο…
Περασμένες δεκαετίες ξεδιπλώνονται μπροστά μου. Νάτος κάπου εκεί !Παίζει μαζί μας. Κι αυτός σαν παιδι.Ο μεγάλος καλός μας φίλος…
Πριν λίγες ώρες ταξιδέψε για την γη των Μακάρων…
Καλό ταξίδι…καλό ταξίδι Τσίτο…
Ώρα 6:25, Κυριακή 16 Μαΐου. Ένα τηλεφώνημα κόβει στην μέση τον βαθύ μου ύπνο. Σε λίγο θα κόψει και την σκέψη μου…Κλείνω το τηλέφωνο και μένω αποσβολωμένος στον καναπέ. Έφυγε ο θείος ο Γιώργος…Η εικόνα του ανθρώπου με το ευγενικό χαμόγελο έχει καρφωθεί στο μυαλό μου. Απίστευτο…
Περασμένες δεκαετίες ξεδιπλώνονται μπροστά μου. Νάτος κάπου εκεί !Παίζει μαζί μας. Κι αυτός σαν παιδι.Ο μεγάλος καλός μας φίλος…
Πριν λίγες ώρες ταξιδέψε για την γη των Μακάρων…
Καλό ταξίδι…καλό ταξίδι Τσίτο…
Πέμπτη 6 Μαΐου 2010
3 νεύματα στον ουρανό...
Γέμισα το χαρτί μουντζούρες μέχρι τελικά να καταφέρω να ξεκινήσω αυτό το σχόλιο. Θλίψη , απογοήτευση , εκνευρισμός…Με ποιο άραγε συναίσθημα πρέπει να ξεκινήσει να μιλάει κάποιος για τα σημερινά γεγονότα στην καρδιά της Αθήνας που έμελλε να είναι και τα τελευταία για 3 νέους ανθρώπους; Τίνος θύματα είναι άραγε ; Ανεγκέφαλων αληταράδων που πέταξαν τις μολότοφ; Εντεταλμένων μισθοφόρων πολιτικών ηγετών που αφήνουν την Αθήνα στο έλεος αυτών των εγκληματιών; Μια παλλαϊκή διαμαρτυρία σύρεται και αμαυρώνεται από εγκληματίες προβοκάτορες. Κάπου εκεί βρίσκεται και χάνεται η αλήθεια…
Τι άλλο να πει κανείς…Κρίμα…
Τι άλλο να πει κανείς…Κρίμα…
Κυριακή 2 Μαΐου 2010
Θράσος απύθμενο...
Όπως συνηθίζω τον τελευταίο καιρό έτσι και σήμερα άνοιξα τον υπολογιστή για να χαλαρώσω λίγο μετά από μια κοπιαστική μέρα. Ειδικά όταν είδα ότι κέρδισα 180 ευρώ στο στοίχημα δεν το πίστευα γιατί είχα συνηθίσει το ''Λυπούμαστε κύριε χάσατε το στοίχημα''.Καλά λέω πάμε και άνοιξα το επόμενο e-mail μου. Ένας φίλος μου έστειλε μία πολύ ενδιαφέρουσα είδηση που την κοινοποιώ αμέσως παρακάτω:
''Οι βουλευτές θα μας τρελάνουν: 1.500.000 ευρώ επίδομα για αγορά H/Y!!!
Την ίδια στιγμή που ανακοινώνονται τα νέα οικονομικά μέτρα και οι "απλοί άνθρωποι του μόχθου" καλούνται να πληρώσουν "το μάρμαρο", η Βουλή των Ελλήνων κατά ομόφωνη απόφαση (ΦΕΚ223 Α) ενέκρινε, εν μέσω κρίσης, πρόγραμμα επιδότησης για όλους ανεξαιρέτως, τους βουλευτές και ευρωβουλευτές προκειμένου να αγοράσουν το δικό τους προσωπικό εξοπλισμό πληροφορικής, προκειμένου να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους μέσω του διαδικτύου με προϊόντα όπως:
Επιτραπέζιους Η/Υ , Laptops, Notebooks, πολυμηχανήματα-εκτυπωτές, Τηλεφωνικό κέντρο, Fax, Λογισμικό αυτοματισμού πολιτικού γραφείου , προγράμματα Η/Υ ,Δορυφορικό δέκτη και ότι άλλο gadget μπορεί να περιλαμβάνει ένα σύγχρονο πολιτικό γραφείο.
Όπως προκύπτει από το επίσημο έγγραφο κάθε βουλευτής επιλέγοντας τον δικό του προμηθευτή , προσκομίζει στο Τμήμα Προμηθειών και Διαχειρίσεως της Βουλή τιμολόγια αγορά έως 5.500 ευρώ έκαστος (αναλόγως με την κατηγορία που ανήκει) και ο προμηθευτής θα. περνάει να εξοφλείται από τη Βουλή των Ελλήνων.
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό των τριακοσίων της βουλής μαζί με τους ευρωβουλευτές πού επίσης δικαιούνται το επίδομα μάς δίνει ένα ποσό μεγαλύτερο από 1.500.000 ευρώ.''
Κάθε σχόλιο είναι περιττό...Χωμένος ο καθένας μας στον μικρόκοσμο του έχουμε καταντήσει ιδιώτες ( idiots ηλίθιοι δηλαδή )απέχοντας μακράν από τον ενεργό Πολίτη.
Μια από τις χειρότερες απώλειες που μπορεί να υποστεί ένας άνθρωπος είναι ο αυτοσεβασμός. Και αυτό πολύ φοβάμαι ότι το έχουμε απολέσει ως κοινωνία αν κρίνω από τις παθητικές αντιδράσεις μας και από τις λαομαζώξεις κάθε 4 χρόνια στις προεκλογικές συγκεντρώσεις . Όχι τίποτα άλλο άλλο αλλά δεν πρόλαβα να χαρώ για τα 180 και ποιος θεός ξέρει πότε θα ξανακερδίσω!
''Οι βουλευτές θα μας τρελάνουν: 1.500.000 ευρώ επίδομα για αγορά H/Y!!!
Την ίδια στιγμή που ανακοινώνονται τα νέα οικονομικά μέτρα και οι "απλοί άνθρωποι του μόχθου" καλούνται να πληρώσουν "το μάρμαρο", η Βουλή των Ελλήνων κατά ομόφωνη απόφαση (ΦΕΚ223 Α) ενέκρινε, εν μέσω κρίσης, πρόγραμμα επιδότησης για όλους ανεξαιρέτως, τους βουλευτές και ευρωβουλευτές προκειμένου να αγοράσουν το δικό τους προσωπικό εξοπλισμό πληροφορικής, προκειμένου να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους μέσω του διαδικτύου με προϊόντα όπως:
Επιτραπέζιους Η/Υ , Laptops, Notebooks, πολυμηχανήματα-εκτυπωτές, Τηλεφωνικό κέντρο, Fax, Λογισμικό αυτοματισμού πολιτικού γραφείου , προγράμματα Η/Υ ,Δορυφορικό δέκτη και ότι άλλο gadget μπορεί να περιλαμβάνει ένα σύγχρονο πολιτικό γραφείο.
Όπως προκύπτει από το επίσημο έγγραφο κάθε βουλευτής επιλέγοντας τον δικό του προμηθευτή , προσκομίζει στο Τμήμα Προμηθειών και Διαχειρίσεως της Βουλή τιμολόγια αγορά έως 5.500 ευρώ έκαστος (αναλόγως με την κατηγορία που ανήκει) και ο προμηθευτής θα. περνάει να εξοφλείται από τη Βουλή των Ελλήνων.
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό των τριακοσίων της βουλής μαζί με τους ευρωβουλευτές πού επίσης δικαιούνται το επίδομα μάς δίνει ένα ποσό μεγαλύτερο από 1.500.000 ευρώ.''
Κάθε σχόλιο είναι περιττό...Χωμένος ο καθένας μας στον μικρόκοσμο του έχουμε καταντήσει ιδιώτες ( idiots ηλίθιοι δηλαδή )απέχοντας μακράν από τον ενεργό Πολίτη.
Μια από τις χειρότερες απώλειες που μπορεί να υποστεί ένας άνθρωπος είναι ο αυτοσεβασμός. Και αυτό πολύ φοβάμαι ότι το έχουμε απολέσει ως κοινωνία αν κρίνω από τις παθητικές αντιδράσεις μας και από τις λαομαζώξεις κάθε 4 χρόνια στις προεκλογικές συγκεντρώσεις . Όχι τίποτα άλλο άλλο αλλά δεν πρόλαβα να χαρώ για τα 180 και ποιος θεός ξέρει πότε θα ξανακερδίσω!
Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010
Μαζοχισμός και όρνιθες

Έχω την αίσθηση ότι ως λαός έχουμε μαζοχιστικές τάσεις. Δεν εξηγείται αλλιώς το φαινόμενο να γλείφουμε εκεί μας φτύνουν. Πριν πολλά πολλά χρόνια,τότε που υπήρχαν Έλληνες με ελληνική συνείδηση δηλαδή, τέτοιες τάσεις και τέτοιες προτιμήσεις ήταν αφύσικες. Τώρα όμως..Πρωθυπουργός ο Γιώργης Παπακιστανδρέου! Νομιμοποιεί τους μετανάστες δίδοντας τους μάλιστα και ελληνική ιθαγένεια!Τρέξανε τα πρόβατα τον Οκτώβρη και επιβράβευσαν με την ψήφο τους την πολιτική του. Αρχιεπίσκοπος Ιερωκλεπόνυμος! Ο θησαυρός της Εκκλησίας λέει είναι ...κάρβουνο!Τρέχουνε τα πρόβατα κάθε Κυριακή και του τ'ακουμπάνε στα πολυκαταστήματα-εκκλησίες.
Το τραγικό είναι ότι συζητώντας τέτοια ζητήματα σπάνια θα βρω ανθρώπους που να διαφωνούν μαζί μου.Που είναι όμως όλοι αυτοί την ώρα της κάλπης; Που είναι τα χαλασμένα γιαούρτια να ασπρίσουν τα άμφια του μεγαλοτραγόπαπα;
Κοκο, κοκο, κοκο....
Κυριακή 7 Μαρτίου 2010
Δώσε και μένα... Merkel !!!
Πολλές φορές έχω την διάθεση να γράψω αλλά το άσχημο είναι ότι σπανίως θα είναι κάτι θετικό για την καθημερινότητα μου. Η αλήθεια είναι ότι το κωλοβαράω κιόλας πράγμα που σημαίνει ότι το θέμα που θα ασχοληθώ θα πρέπει να είναι ξεχωριστό όπως το σημερινό.
Ακούω αυτές τις μέρες τα ειρωνικά και προσβλητικά σχόλια των γερμαναράδων που εκφράζονται επίσημα και από τα κυβερνητικά τους στελέχη. Δεν θα πατήσω την μπανανόφλουδα να αρχίσω να ξεφωνίζω από εδώ τους απογόνους των Γότθων, των βαρβάρων. Και μόνο να τους βρίσω τους δίνω αξία. Μένω στους τσάμπα μάγκες << ελληναράδες>> που θίχτηκε το φιλότιμο τους και άρχισαν να ανταποδίδουν τις βρισιές. Μα να μην αντιδρασουμε;;; θα ρωτήσει κάποιος. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! Αλλά πως; με ποιον; με τον Γιώργη; γάμησέ τα...Ας δούμε λιγάκι την πραγματικότητα. Ο Γιώργης πήγε ως ζήτουλας με απλωμένο το χέρι στην Γερμάνια και έμεινε με το μπουκάλι μπύρας... στο χέρι! Γιατί να χρειαστούμε δανεικά; Γιατί δεν έγινε ορθολογική διαχείριση του δημόσιου χρήματος; Γιατί κάθε ένας μαλάκας που μας κυβερνούσε έβαζε στοιχήματα στις πλάτες μας; Να κερδίσουμε το στοίχημα της Ο.Ν.Ε , να κερδίσουμε το στοίχημα της σύγκλισης των ευρωπαϊκών οικονομιών... Στοιχήματα βάζουν οι τζογαδόροι και όχι οι πολιτικοι. Τώρα ζητούν να κατανοήσουμε την αρπάγη που θα γίνει στα εισοδήματα μας για το καλό του τόπου...Ποιος είναι ο δικός σας τόπος ρε πολιτικές εκτρώσεις ;;; Ίσως είναι η Αμερική, ίσως η Αγγλία, ίσως το Ισραήλ. Σίγουρα πάντως δεν είναι η Ελληνική γη. Από αυτή την γη πέρασαν άνθρωποι που δεν άπλωναν το χέρι ούτε για να ΚΛΕΨΟΥΝ ούτε για να ΖΗΤΙΑΝΕΨΟΥΝ. Είχαν ΑΡΕΤΗ και ΤΟΛΜΗ. Στην εποχή όμως της πολτοποίησης αρχών, αξιών ,ιδανικών άντε να καταλάβει ο Γιώργης από αρετή και τόλμη...
Όχι τίποτα άλλο αλλά άφησα στην μέση και το ''πρελούδιο του εμφυλίου'' από την Ελευθεροτυπία για να δω ειδήσεις. Μαλακίες...
Ακούω αυτές τις μέρες τα ειρωνικά και προσβλητικά σχόλια των γερμαναράδων που εκφράζονται επίσημα και από τα κυβερνητικά τους στελέχη. Δεν θα πατήσω την μπανανόφλουδα να αρχίσω να ξεφωνίζω από εδώ τους απογόνους των Γότθων, των βαρβάρων. Και μόνο να τους βρίσω τους δίνω αξία. Μένω στους τσάμπα μάγκες << ελληναράδες>> που θίχτηκε το φιλότιμο τους και άρχισαν να ανταποδίδουν τις βρισιές. Μα να μην αντιδρασουμε;;; θα ρωτήσει κάποιος. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! Αλλά πως; με ποιον; με τον Γιώργη; γάμησέ τα...Ας δούμε λιγάκι την πραγματικότητα. Ο Γιώργης πήγε ως ζήτουλας με απλωμένο το χέρι στην Γερμάνια και έμεινε με το μπουκάλι μπύρας... στο χέρι! Γιατί να χρειαστούμε δανεικά; Γιατί δεν έγινε ορθολογική διαχείριση του δημόσιου χρήματος; Γιατί κάθε ένας μαλάκας που μας κυβερνούσε έβαζε στοιχήματα στις πλάτες μας; Να κερδίσουμε το στοίχημα της Ο.Ν.Ε , να κερδίσουμε το στοίχημα της σύγκλισης των ευρωπαϊκών οικονομιών... Στοιχήματα βάζουν οι τζογαδόροι και όχι οι πολιτικοι. Τώρα ζητούν να κατανοήσουμε την αρπάγη που θα γίνει στα εισοδήματα μας για το καλό του τόπου...Ποιος είναι ο δικός σας τόπος ρε πολιτικές εκτρώσεις ;;; Ίσως είναι η Αμερική, ίσως η Αγγλία, ίσως το Ισραήλ. Σίγουρα πάντως δεν είναι η Ελληνική γη. Από αυτή την γη πέρασαν άνθρωποι που δεν άπλωναν το χέρι ούτε για να ΚΛΕΨΟΥΝ ούτε για να ΖΗΤΙΑΝΕΨΟΥΝ. Είχαν ΑΡΕΤΗ και ΤΟΛΜΗ. Στην εποχή όμως της πολτοποίησης αρχών, αξιών ,ιδανικών άντε να καταλάβει ο Γιώργης από αρετή και τόλμη...
Όχι τίποτα άλλο αλλά άφησα στην μέση και το ''πρελούδιο του εμφυλίου'' από την Ελευθεροτυπία για να δω ειδήσεις. Μαλακίες...
Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010
Ιθα...γέλια!
Πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό σχετικά με την απόκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας από τους μετανάστες δεύτερης γενειάς. Βγαίνουν τα συμπαθέστατα αραπάκια και τα υπόλοιπα παιδιά μεταναστών (αφού πρωτίστως μας έχουν κάνει γνωστό τις επιτυχίες τους στα ελληνικά πανεπιστήμια..), στα μέσα ενημέρωσης και διεκδικούν την ιθαγένεια. Θα έπρεπε όμως να γνωρίζουν , ως όφειλαν, τουλάχιστον ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ. Άλλο υπηκοότητα άλλο ιθαγένεια... Ένα ετυμολογικό λεξικό θα τους έβγαζε από αυτή την ταλαιπωρία και την παρανοϊκή τους απαίτηση. Μπορεί ο αμερικανοτραφής Γεωργάκης και τα τσιράκια του να επιδιώκουν το μπαστάρδεμα της φυλής με απώτερο σκοπό την λήθη των Ελληνικών αξίων αλλά ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ζωντανοί οργανισμοί όπως η Ελληνική Γλώσσα που αποκαθιστά τα πράγματα με απόλυτη σαφήνεια . Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά τι να κάνουμε δεν είναι ίδιοι...
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010
Τελευταίο δρομολόγιο...
Το πούσι εἶχε ἁπλωθεῖ στόν ἐρημωμένο σταθμό που στεκόταν
στήν μέση του πουθενά περιμένοντας τους τελευταίους ἐπιβάτες. Δέν ἄργησε νά ἀκουστεῖ
ὁ θόρυβος ἀπό τίς μηχανές του τρένου καθώς οἱ τόννοι σιδήρου του γλιστροῦσαν πάνω
στίς ράγες. Το
κιτρινωπό φῶς του σταθμοῦ χάθηκε ἀπ'΄τους καπνούς. Ἡ σφυρίχτρα του ἡλικιωμένου
σταθμάρχη ἔδινε το τελειωτικό χτύπημα στήν σιωπή. Το τρένο σάν μανιασμένο θεριό ξεχύθηκε
ἀπ'΄τον
παλιό σταθμό σκίζοντας τον ἀέρα. Σέ
λίγα λεπτά ἔμοιαζαν μέ λευκή σκόνη τα φῶτα πίσω του. Ἔτρεχε , ἔτρεχε δέν σταματοῦσε...ἦταν το τελευταῖο
δρομολόγιο. Εἶχε
μόνο ἕνα σταθμό. Το
τέλος. Σάν
σκιάχτρα φάνταζαν στό διάβα του τα γυμνά δέντρα. Δύσκολη νύχτα. Κρύα. Μόνος ὁ ὁδηγός μπροστά
κοιτοῦσε το τρένο νά κυλάει στίς ράγες. Σήκωσε τα πέτα του παλτοῦ του καί κατέβασε
την τραγιάσκα του. ''Πάει
μόνο του' , σκέφτηκε. 'Ἄραγε ποιοί τρελοί νά
ταξιδεύουν τέτοια ὥρα; δέν
πρέπει νά εἶναι καί πάρα πολλοί', ἀναρωτήθηκε. Εἶχε συνηθίσει πιά τόσα
χρόνια αὐτό το δρομολόγιο.
Ἄνοιξε
το τρανζίστορ νά ἀκούσει γνώριμες φωνές. Το ταξίδι ἦταν μακρύ καί ἤθελε νά
ξεχαστεῖ. Χιλιάδες
σκέψεις περνοῦσαν ἀπ' τό μυαλό του καθώς σιγομουρμουρούσε ξεχασμένα τραγούδια. Τα τραγούδια ὅμως φεύγουν, τ΄ἀκοῦς καί σβήνουν...Δέν σέ ἀκοῦν, δέν σέ νοιώθουν...Το τρένο συνέχισε
νά σκίζει την ἄγρια νύχτα.
Κοίταξε
γύρω του, δέν
ἔβρισκε κάτι νά του θυμίζει ἕνα χαμόγελο. Μόνος γιά ἀκόμα ἕνα βράδυ, μόνος...Ἕνα μισοδιπλωμένο
χαρτί εἶχε στριμωχτεί κάτω ἀπ'΄την
ἀρβύλα του. Ἔσκυψε
ἀργά καί το πῆρε. Ἦταν
ἡ κατάσταση ἐπιβατῶν. Περίεργο
μά την ἀλήθεια..Το
πρόσωπο του ἔλαμψε. Χαμογέλασε...Διαπίστωσε μόλις
ἐκείνη την στιγμή ὅτι δέν ἦταν μόνος. Ἦταν κι ἄλλοι στό τρένο. Κι ἅς ἦταν μόνο 4...
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009
Περί παίδων...συντριβής !

Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζω μία ανάρτηση από κάποιο άλλο ιστολόγιο και αυτό γιατί το θράσος κάποιων ξεπερνά κάθε όριο!!! Θαυμάστε...
"Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες - Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν.
Κι' όμως!... Αυτή η "κυρία" έχει αναλάβει την εκπαίδευση των παιδιών μας.
Ας δούμε τώρα μερικά απ΄ όσα γράφει στο κακογραμμένο βιβλίο της "Τι είν΄ η Πατρίδα μας;" η νυν Γενική Γραμματέας του Υπουργείου... αποδόμησης της παιδείας του ΠΑΣΟΚ κ. Θάλεια Δραγώνα.
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!... (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλορατσιμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Κατά την κ. Θάλεια Δραγώνα, εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9.)
Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).
Στην σελίδα 105, η αυριανή βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ (σ.σ.η γενική γραμματέας Αποδόμησης της Παιδείας) μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία''.
Ε ρε ξύλο που πάει χαμένο !!!
Μαγική εικόνα
Δευτέρα πιά, περασμένες 2 το πρωί.. Ἔχω γυρίσει κουρασμένος
ἀπ'΄την
δουλειά ἀλλά ἧπαρ΄ὅλα
αὐτά δέν μέ παίρνει ὁ ὕπνος. Οὔτε
εἰδήσεις ἄκουσα , οὔτε
μίλησα μέ κάποιον γιά τα τεκταινόμενα των ἡμερῶν. Ἐχτές το βράδυ κάτι πῆρε το μάτι μου
στήν τηλεόραση γιά τα ἐπεισόδια στό κέντρο της Ἀθήνας ἀπό τους <<ἀντιεξουσιαστες>> τα
ὁποία προφανῶς θά συνεχίστηκαν καί σήμερα. Κόντρα στήν κόντρα της ἐξουσίας...ὡραῖο το παραμύθι
ἀλλά παλιό! Ξοφλημένοι
συμπλεγματικοί πού το παίζουν καταπιεσμένοι ἀπό το κοινωνικό σύστημα ἀυτοχρίζονται
προστάτες της κοινωνίας καί ἀρέσκονται στήν δημιουργία της καταστροφῆς. Το ἄβατο των Ἐξαρχείων...Το Βατικανό της
Ἀθήνας...Κύριε
Χρυσοχο’ί’δη, τα
σέβη μου...Α, νά
μήν ξεχάσω νά συγχαρῶ καί τον Ἀντώνη Σφουγγαρά γιά την ἀνάδειξη του στήν ἀρχηγεῖα
της Ν.Δ. Ὁ
κόσμος φώναζε φώναζε '' Ἑλλάς , Ἑλλάς
Ἀντώνης Σαμαράς ! Σαμαράς
'' Ποιά Ἑλλάδα θά ὑπηρετήσει ὁ Τόνυ ὁ σφουγγαράκης ἄραγε; Αὐτή πού ἐπί ἡμερῶν του
ἔγινε ὁ παράδεισος ὅλων των παράνομων μεταναστῶν; Η' αὐτή πού ἐπί ἡμερῶν του πάλι ὡς
ὑπουργός πολιτισμοῦ γονάτισε την Ἱστορία της στό παπαδαριό μέ την ἀνάκληση του γνωστοῦ
βίντεο στό νέο μουσεῖο της Ἀκροπόλεως; Ἄντε μήπως ὁ Uri Geller κάνει
κανένα μαγικό καί ἀλλάξει λίγο ἡ κατάσταση γιατί ὅλα μοιάζουν μέ μαγική εἰκόνα κακοῦ
παραμυθιοῦ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

.jpg)