Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο ξεκίνημα.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σεπτέμβρης για μένα είναι ένας μήνας που σηματοδοτεί μια νέα χρονιά. Ίσως επηρεασμένος ακόμα από τα σχολείο ,τότε που υπήρχε δηλαδή, ίσως και από τις πολιτικές μαριονέτες που από την Δ.Ε.Θ φροντίζουν να μου υπενθυμίζουν ότι όντως αλλάζει μια εποχή και βαίνουμε σε μια χειρότερη. Όπως και να ΄ναι έχω βγάλει ήδη από την ντουλάπα το αδιάβροχο γιατί αναμένονται καταιγίδες…Το μόνο που με έκανε να χαλαρώσω λίγο από την σημερινή κουραστική μέρα ήταν η στιχομυθία δύο πιτσιρικάδων.’’ Ρε μαλάκα θα φάμε πακέτο φέτος στα μαθηματικά. Έφυγε ο Στεργίου και θα μας πάρει ο παπάρας ο Πρίφτης.’’ λέει ο ένας. ‘’ Θα τον στρώσουμε κι αυτόν ρε μαλάκα μην τρελαίνεσε’’ απαντάει ο άλλος. Μην αγχώνεστε ρε παλικάρια και το όνομα σας μόνο να γράψετε στις πανελλήνιες σε κάποιο πανεπιστήμιο θα μπείτε,σκέφτηκα εγώ. Ευτυχώς που ακούω και καμιά μαλακία και ξεχνιέμαι. Όχι τίποτα άλλο ,αλλά έχω καιρό να πάω Κυριακή στο μοναστηράκι και μου κακοφαίνεται…

1 σχόλιο:

  1. Νέο ξεκίνημα, ναι. Συμφωνώ. Νέο ξεκίνημα για κάτι που αξίζει. Νέο ξεκίνημα για να ζεις όπως αρμόζει σε κάθε άνθρωπο με αξιοπρέπεια όπως είναι οι πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή